Etiketter

nelly

torsdag 28. oktober 2010

ISTEST.

Etter en litt stressende dag fant jeg ut at jeg skulle unne meg litt is på kvelden. Det var så fristene når Meny hadde "is til lav pris"-salg utenfor Match idag. (hvor jeg jobber) De solgte blandt annet en ny yoghurtis, Please, og den kommer i fire forskjellige smaker; mørk sjokolade, toffee og karamell, lime og vanilje, jordbær og vanilje.
Jeg plukket med meg en med sjokolade.






Men hjemme i frysen lå det en boks med melkesjokoladeis og browniesbiter, min favorittis nr 1!!!
Den er helt fantastisk god, og når jeg først begynner å spise forsvinner boksen farlig fort.


Dette endte altså i en liten istest.

MELKESJOKOLADE/BROWNIES
Dette er en nydelig is, som passer til alle anledninger. Den har en mild smak av melkesjokolade med browniesbiter blandet i. Browniesen mykner etterhvert som en spiser isen, og er som små overraskelser i munnen. En is en blir lykkelig av å spise.


PLEASE YOGHURTIS MED MØRK SJOKOLADE
En deilig is av mørk sjokolade med crunchy sjokobiter blandet i. Men en må virkelig like mørk sjokolade for å like denne isen. Det er en skarp smak, som smelter i munnen, og de små sjokobitene er også av mørk sjokolade. Alt i alt en veldig god is, men det er ikke en is jeg kunne spist mye av. 




Det blir nok den gode gamle melkesjokolade med brownies som havner i fryseren fremover. Det er og blir en favoritt!!!

Har du en favoritt is?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar