Etiketter

nelly

onsdag 27. oktober 2010

HØSTKOS.

Jeg elsker høsten. Jeg nyter den uansett vær. Når det er sol stråler trærene i rødgule nyanser, fantastiske farger. Og det er helt magisk å ta bilder av solnedgangen, hvilke farger! Og når det regner er det utrolig deilig å komme inne fra lang tur med hundene og sette seg under et stort deilig pledd, tenne stearinlysene og ha noe varmt i koppen. Høre vinden og regnet sloss med hverandre, og bare nyte.


Så kommer den første snøen! Da kommer barnet frem i meg. I år har den allerede vært her, og mens andre forbannet den, elsket jeg den. Akebrett, snøballkrig, fange snøfnugg i munnen, som sagt jeg blir et lite barn. Jeg gleder meg til vinteren kommer for fullt!

Hva liker du med høsten?

1 kommentar:

  1. Det beste med høsten er at jeg blir så glad de dagene det er fint vær... :-) for dem er det jo ikke så altfor mange av.... gleder meg mest til våren jeg da...

    SvarSlett